Προσωπικα ισχυει ο,τι εχω αναφερει στα προηγουμενα posts.Η καταναλωση εξακολουθει στα 5,3lt/100χλμ, με τις ιδιες διαδρομες και συνθηκες.Προβλημα κανενα πλην μιας καμενης ασφάλειας του 12v ανταπτορα (μαλλον λογω gps) που φυσικα αλλαχθηκε εντος εγγυησης...Χιλιομετρα 31400. Προτεινεται ανεπιφυλακτα!
Θα έλεγα ανύπαρκτης κι όχι ελλιπούς διαφήμισης. Δεν σου κρύβω ότι το Cruze μου άρεσει περισσότερο αλλά η διαφορά στην τιμή είναι εξωφρενική για το diesel, γύρω στα 6400 ακριβότερο. Το Aveo Sedan LTZ MyLink 95hp μου το δίνει η αντιπροσωπεία 13.120+250 τέλη+420 χρώμα(γιατί δε με τρελαίνει το άσπρο) οπότε με 13.800 καθαρίζω. Διάβασα σε άλλα forum ότι κλείνει αλλά για τουλάχιστον 20 χρόνια είναι υποχρεωμένοι να έχουν συνεργείο και ανταλλακτικά οπότε δε με πολύαγχωνει. Μένω Αθήνα, θα το χρησιμοποιω στη δουλειά (έχω πάρκινγκ και σπίτι και δουλειά) καθημερινα κάνω 30km και 5-6 ταξίδια όλο το χρόνο. Απλά μεγαλώνει η οικογένεια και πλέον δεν χωράμε σε hatchback.
To Cruse diesel έρχεται μόνο σε 1700 cc γι' αυτό είναι ακριβότερο. Αν σου αρέσει όμως μην απορίψεις, πριν ψάξεις, την επιλογή αερίου που κάποιοι αντιπρόσωποι παρέχουν. Ισως μάλιστα, είναι πιο οικονομική επιλογή, αν δεν αυξηθεί η τιμή του αερίου. Το δοχείο καυσίμου μπαίνει στη θέση της ρεζέρβας που ούτως η άλλως ρεζέρβα δεν υπάρχει. Εμένα μου στοίχισε 14180 το άσπρο μια και είχα βαρεθεί τα μαύρα!
Πάντως είναι κάποια πράγματα που μου προκαλούν απορία στο Aveo και στην Chevrolet γενικότερα. Για παράδειγμα τα φρένα που έχει και ειδικά τα ταμπούρα πίσω (!) τη στιγμή που ακόμα και κάποια i10 του 2008 φοράνε πίσω δισκόπλακες! Το άλλο είναι ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας όταν πάλι η HYUNDAI (όχι κάποια ευρωπαϊκή εταιρεία) φοράει στο i30 πίσω McPherson. Είναι λίγο πίσω σε ενεργητική ασφάλεια να φανταστώ, αλλά σε multimedia παροχές τους ξεπερνάει όλους!
Εγώ είμαι πιστός στην HYUNDAI με 4 μέχρις στιγμής μοντέλλα της. Και εδώ με Elantra του 2010 κυκλοφορώ (δεν έρχεται στην Ελλάδα) και σκέφτομαι να το αντικαταστήσω με το ίδιο του 2015. Είναι i30 sedan πολύ πιο όμορφο από το ευρωπαικό και με πλήρη Αμερικανικό εξοπλισμό. Στην Ελλάδα αυτό αναζήτησα, αλλά το είχαν εντελώς 'Σπαρτιάτικο' ενώ το GoBrazil θα μου το έφερναν όταν θα είχα επιστρέψει στην Αμερική! Το Aveo ήταν η πρώτη μου παρασπονδία από το 1997. Τα ταμπούρα με ξένισαν αλλά δεν έδωσα σημασία διότι η επιρροή τους στο φρενάρισμα είναι μηδαμινή ενώ η οδική του συμπεριφορά, για εμένα που οδηγώ γρήγορα στις στροφές, είναι αξιοπρεπής. Πάντως, αν μου επιτρέπεις τη συμβουλή μου, μην παρακάμψεις χωρίς μελέτη την περίπτωση της υγραεριοκίνησης.
Έκανα μία βόλτα από αντιπροσωπεία και μπορώ να πως το MyLink με ενθουσίασε. Σύνδεσα το κινητό μου πανεύκολα, μου μετέφερε όλο τον τηλεφωνικό κατάλογο και με χαρά διαπίστωσα πως τα ελληνικά ονόματα τα διαβάζει κανονικά! Έκανα και κλήση χωρίς προβλήματα (με άκουγε και τον άκουγα τέλεια). Μετά τσέκαρα τη σύνδεση smartphone για να δω πως δουλεύουν τα apps. Εκεί διαπίστωσα πως τα μόνα apps που δουλεύουν είναι το TuneIn, το Pandora, το Stither και το BringGo αν βέβαια τα έχεις ήδη κατεβάσει το κινητό σου. Είχα εγκαταστημένο μόνο το TuneIn και βρήκε όλες τις παλιές μου λίστες. Αρκετά καλό και χρήσιμο σε ταξίδι που θες να ακούσεις τον αγαπημένο σου σταθμό αλλά δεν τον πιάνεις.
Η υγραεριοκίνηση δεν με πολυέπεισε κι απ' ότι κατάλαβα ο κινητήρας ναι μεν μπορεί να είναι ακόμη πιο οικονομικός όσο το υγραέριο είναι στο 0.80 αλλά δεν συγκρίνεται ούτε σε ροπή, ούτε σε αντοχή στον χρόνο (σύμφωνα με τον πωλητή).
Υ.Γ. Το άσπρο έχει αρχίσει και μου αρέσει πολύ! (Το είδα από κοντά)
Από το δικό μου iPhone δεν κατεβάζει λίστα τηλ. καταλόγου παρά μόνο νούμερα! Ισως πρέπει να κάνω αναβάθμιση του λειτουργικού του αυτοκινήτου σε άλλο αντιπρόσωπο. Μπορείς να μου πεις ποιός είναι ο δικός σου?. Το λευκό χρώμα είναι στη μόδα αλλά ενώ κρύβει τη σκόνη τονίζει τις κουτσουλιές των πουλιών. Σήμερα, φίλος από Ελλάδα μηχανικός, μου είπε ότι εγκαθιστούν συσκευές υγραεριοκίνησης σε αυτοκίνητα diesel!! Aναμιγνύουν ταυτόχρονα τα δύο καύσιμα και το κόστος κίνησης ελαττώνεται κατά 25-30 %. Για τη ροπή πρέπει να σου πώ ότι δεν είναι όπως σε άλλα diesel που έχω οδηγήσει. Ξεκινάει να φαίνεται μετά τις 1700 στροφές. Κάτω από αυτές το αυτοκίνητο πάει καλά αρκεί να μην απαιτείς επιτάχυνση. Αν πατήσεις τέρμα γκάζι με 3η και 1200 στρ θα πρέπει να έχεις την υπομονή να επιταχύνει αργά, πολύ αργά, μέχρι τις 1700 στρ. και μετά απογειώνεται! Το άσπρο χρώμα είναι και μακροβιότερο μιά και ανακλά περισσότερο την υπεριώδη ακτινιβολία. Περιμένω νέα σου.
Κάτι ακόμα για τη ροπή. Σε οδήγηση σε βουνά (και στην Ελλάδα δεν έχουμε λίγα) στις φουρκέτες θα πρέπει να έχεις την υπομονή να κάνεις πολλές αλλαγές ταχυτήτων σε 2η η και 1η. Σε αυτό το αυτοκίνητο η ροπή του πετρελαιοκινητήρα λόγω του δυνατού turbo είναι πράγματι λίγο περίεργη. Σε ανηφόρα με 3η η 2η για να επιταχύνεις χρειάζεσαι τουλάχιστον 1700 στρ.
Ναι, μπορείς να ευχηθείς καλοτάξιδο! Εδώ και δύο εβδομάδες είμαι κάτοχος ενός λευκού πετρελαιοκίνητου Aveo Sedan LTZ MyLink! Οι εντυπώσεις εξαιρετικές.
Έκανα και το πρώτο μου ταξίδι βουνό (Καρπενήσι) και αντιμετώπισα αυτό που λες με τις συχνές αλλαγές ταχυτήτων σε ελικοειδείς ανηφορικές στροφές. Μάλιστα κάποιες σχέσεις ταχυτήτων είναι τόσο "κοντά" η μία στην άλλη που στις κατηφόρες καλύτερα να αλλάζεις δύο-δύο τις ταχύτητες.
Συμφωνώ απόλυτα πως η ροπή είναι αρκετά περίεργη, απελευθερώνεται απότομα η δύναμή του μετά τις 1.600 στροφές.
Μικροπράγματα που "με χαλάνε":
1. Φως στην καμπίνα! Ένα φωτάκι στις πίσω θέσεις πόσο θα αύξανε το κόστος του αυτοκινήτου; Κι ένα στο ντουλαπάκι ρε παιδιά!
2. Πλευρική στήριξη καθισμάτων. Όχι και τόσο άνετα όσο του Cruze που δοκίμασα, ωστόσο παραμένουν ξεκούραστα.
3. Start/Stop: Ψάχνω ακόμα τον λόγο γιατί κάποιες στιγμές σταματάει να λειτουργεί. Βρήκα έναν (το A/C) το έκλεισα, αλλά δεν είναι πάντα αυτό η αιτία.
4. Η αντιπροσωπεία θα μου δώσει κάποιο βιβλίο συντήρησης; Κάποιο manual;